Hoe werken wij?

 
Een snelle en vlekkeloze aflevering van het werk

Wanneer wij een verzoek binnen krijgen, wordt in principe een afspraak gemaakt voor een gesprek bij u thuis. Dit vindt meestal ’s avonds plaats.

Tijdens dit bezoek kunnen we gezamenlijk bekijken en plannen wat er gedaan moet worden, wat uw wensen zijn, welke wijzigingen of aanpassingen nodig zijn en wanneer het werk uitgevoerd moet worden.

Binnen 5 werkdagen ontvangt u van ons een offerte, waarin de werkzaamheden, de prijs en de tijdsplanning worden opgenomen.
De prijsafspraken worden duidelijk vermeld. Meestal wordt een aanneemsom met u afgesproken. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Uiteraard kan ook op basis van regie worden gewerkt, dat wil zeggen dat de gewerkte uren, alsmede materialen en overige diensten aan u worden doorberekend.
Ook de manier van betalen wordt in de offerte aangegeven. Hierbij gaan wij er in principe van uit dat 75% van te voren betaald dient te worden en 25% binnen 2 weken na voltooiing van de werkzaamheden. Voor kleinere bedragen is contante betaling aan de monteur een optie.

Wij streven naar een snelle en vlekkeloze aflevering van het werk, maar houden ruimte voor een eventueel service-moment, waarbij zaken nog eens nagelopen worden, naleveringen verwerkt en/of uw eventuele op- en aanmerkingen kunnen worden behandeld.

Uiteraard werken wij met degelijk en professioneel materiaal. Het kan echter voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens is of dat er tijdens het werk iets beschadigd wordt. Hiervoor hebben wij een goede bedrijfsverzekering afgesloten. Op het materiaal wordt garantie verleend en breuk / beschadigingen worden naar wens hersteld of vervangen.

Inmiddels beschikken wij over een flink aantal – tevreden – klanten. Van het uitgevoerde werk kunt u foto’s vinden op deze site en via “links – referenties” kunt u zien met wie en voor wie wij inmiddels werken.